برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ

تسلیت ایام محرم

 

دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود

 دلها همه آماده ی پرواز شود

 با بوی محرم الحرام تو حسین

 ایام عزا و غصه آغاز شود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲
سپیده هاشمی

نظرات  (۱)

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۵ محمد محمدیان
شعر از استاد شهریار :

گشودی چشم در چشم من و رفتی به خواب اصغر
خداحافظ خداحافظ بخواب اصغر بخواب اصغر

به دست خود به قاتل دادمت هستم خجل اما
ز تاب تشنگی آسودی و از التهاب اصغر

به شب تا مادرت گیرد به بر قنداقه خالیت
بگریند اختران شب به لالای رباب اصغر

تو با رنگ پریده غرق خون دنیا به من تاریک
کجا دیدی شب آمیزد شفق با ماهتاب اصغر

برو سیراب شو از جام جدت ساقی کوثر
که دنیا و سر آبش ندیدی جز سراب اصغر ....

ایام شهادت بر شما تسلیت باد .
پاسخ:
سلام خیلی ممنون
منم این ایامو به شما تسلیت میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">