برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ق.ظ

واقعیت تلخ

21 سال از عمرم گذشت...

برای بعضی ها رفیق بودم             شاید خیلی ها نارفیق بودن!

سعی کردم خوب باشم                   امابدی دیدم!

سعی کردم متواضع باشم               اما تحقیر شدم!

اعتماد کردم                                  ناروزدن!

لطف کردم                                   وظیفه ام دانستند!

مهربانی کردم                              بی مهری کردن!

لب هایی رو خنداندم                     چشم هایم را گریاندند!

همدمو همراز شدم                      بعدها خنجر از پشت زدند!

ا         اما من رفیق بودمو .........رفیق موندم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
سپیده هاشمی

نظرات  (۳)

در طریقت ما کافریست رنجیدن
پاسخ:
اما گاهی دل هاهم توقع دارن.....
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۶ وجیهه ناظمی نژاد
باید چشم هایت را بببندی
بعضی چیزها را نبینی راحت تر لبخند می زنی...
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۷ محمد محمدیان
خب به این میگند زندگی .
پستی وبلندی های اخلاقی زیادی در این زندگی وجود داره

و آفرین بر شما که خوب هستین
و خوب موندید

حقا که نمونه ای کامل از یه رفیق با وفا هستید .
پاسخ:

خیلی از تعریفتون ممنونم.

خوبی از خودتونه.توبسیج به این درجه رسیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">