برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ق.ظ

من آماده ام پای تمام انتخاب هایم بایستم

چقدر دنیاى من به دنیاى انتخابات شبیه است
به تمام آدمهایى فکر میکنم 
که در زندگیم رد صلاحیت شدند 
و آدمهایى که بارها صلاحیتشان تایید شد
به تمام راى هایى فکر میکنم 
که در دلم به آدمهایى دادم که باید مى ماندند 
و ادامه مى دادند
به آدمهایى که با راى من اجازه پیدا کردند 
در قلبم کابینه مهر بسازند 
و دولت خاطره برپا کنند
به آنها فکر میکنم که از راى من محروم شدند
چون هرگز حس امنیت به من ندادند
اختلاسهایشان بانک رویاهایم را خالى کرد 
و دروغهایشان خانه خیالم را ویران

با وجود تمام اشتباهاتم در برخى انتخابها 
هنوز هم دلم مى خواهد خودم انتخاب کنم 
خودم تایید کنم
خودم راى دهم
من آماده ام پاى تمـــــام انتخابهایم بایستم...

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۲
سپیده هاشمی

نظرات  (۱)

خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنین...
پاسخ:
سلام 
ادرس وبلاگتو بفرست حتما اینکارومیکنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">