برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

لحظات پایانی

همیشه فکرمیکردم  وقتی به این لحظه برسم بهترین زمان عمرمه 

ولی الان اصلا همچین عقیده ای ندارم تمام خاطرات این دوترم جلوی چشمم مثل فیلم صامت اکران میشه 

خواب های شیرین بعد کلاس

 

چه شبایی تانزدیکی های صبح بابچه ها که نمیخندیدیم .

یا حتی دعوا های شب امتحان .

برای همه این ها دلم تنگ میشه .

ولی این اواخر دلم برای یه گوهر خیلی تنگ میشه .

برای گوهری  که تمام احساسمو فراگرفته تمام افکارمو به خودش اختصاص داده، تغییرم داده ،قویم کرده ،مرا به معبودم نزدیک کرده و فرشته هایی روبامن آشناکرده،

فرشته هایی که بیشتر ازخودم دوستشون دارم  ،فرشته هایی که بوی بهشت میدن و تمام خوبی هارو نشونم دادن کم کم خانوادم شدن وهمه ی این نعمت هارو مدیون اون گوهرم ،گوهری که خودش  منو انتخاب کرد و پرورشم داد

 یادم داد که مث آدم های عادی زندگی نکنم ،مث ادم های عادی درس را هدف اصلیم قرار ندم ،بهم یاد داد نیمه پر لیوانو نگاه کنم یادم دادچیزای باارزش تری هم هستن سخته فاصله سه ماهه ای که ازش بگیرم سخته جدا شدنم  این لحظات بدترین لحظات عمرمه....

 

گوهری که بااسم 4 حرفی کوچیکش برام دنیای بزرگیو ساخت گوهری که این روزا بهش میگن 

بسیج

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
سپیده هاشمی

نظرات  (۱)

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۵:۲۳ وجیهه ناظمی نژاد
غصه نخور عزیزم
می ری برمیگردی بازم جات وردل خودمونه...
دلِ گوهر هم برات تنگ میشه...:)
پاسخ:
دوست عزیزم اگه وجود نازنین تو نبود خیلی وقت پیش از پادر میومدم
باتمام وجود میگم ممنونم خدا جون
برای فرشته ای که بم هدیه دادی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">