برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند
طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ

دیدنی های زادگاهم لرستان...

لرستان پایتخت طبیعت ایران

 

بعضی از دیدنی های استان لرستان

تونل برفی

دریاچه گهر

آبشاربیشه

قلعه فلک الافلاک

طبیعت لرستان

لاله های واژگون

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
سپیده هاشمی

نظرات  (۳)

چ قشنگ:/
پاسخ:

خیلی ممنون که به وبلاگم سرزدیونظرتوبرام نوشتی...

آره اینا فقط گوشه ای ازاین زیبایی هاش بود

متاسفانه دیگه اونجازندگی نمی کنم

۰۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۲۰ وجیهه ناظمی نژاد
خیلی قشنگه ولی سمیه میگه  ایلامکه عروس زاگرسبود !!!!
لاله های واژگون هم که نماد ایلام  بود!!!!
ببین به من مربوط نیست دو تا غربی این با هم بسازین 
یه توافقی چیزی بنویسین .... بابا یکم ظریف صفت باشین
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۲ محمد محمدیان
واقعا چنین خیالی میکنی که لرستان پایتخت طبیعت ایرانه ؟

پس ما کجای کاریم !!؟

فعلا که همه دارند میگند که مازندران بهشت ایرانه .
بهتره که لرستان رو بعد مازندران بزاری


بهتره - نه !!؟؟؟
پاسخ:
بعله لرستان پایتخت طبیعت ایرانه ی بهشت گم شده که مظلوم واقع شده و بکر مونده
حالامازندرانوی اسم دیگه روش بزا رین لطفا من کوتاه نمیام☺😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">