برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند

آمده ام شادی ها وغم هایم را با آنانکه لایقِ نام دوستی اند تقسیم کنم

برای دل بستن به خورشید باید از ستاره ها دل کند
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ب.ظ

کاش من هم سیاست مداربودم

کاش من هم سیاست مدار بودم ...
در گیر و دار این انتخابات 
عکسم را همراه با آن شعری که دوست داشتی
به دیوار های شهر می زدم. 
شک نکن آن موقع
شعار انتخاباتی من، تو بودی ...!
 
شاید تو لا به لای قدم زدن هایت 
در خیابانی آن را می دیدی
 کمی صبر می کردی
و به فکر فرو می رفتی ...!
بلکه آن روز از دورترین نقطه ذهنت
مرا به یاد آوردی 
و شبش به خوابم آمدی ...!

می بینی عزیز جانم،
بعد از رفتنت
میان شاید هایی که شاید به تو برسند 
شب و روز را می گذرانم ...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶
سپیده هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">